søndag 20. februar 2011

Dagens 190211

Gaaaammel cardigan (i silke og bomull = myk!) - Exit (jeg sa den var gammel..) 
Skinnkjole (også supermyk!) - 3.1 Phillip Lim
Belte - ? (Hjelp, Randi?) Edit via Randi: Belte - Rut m.fl.

Var i gulhuset i går (en kompis har et gult hus på Stokkøya = gulhuset), der var det spareribs, potetmos og masse god vin! 3 av 5 som var der er mat- og vinproffer, kjekt for Bestefar og meg (som da var de to andre)! Ja, og det var smågodt også! Mmmm, vin og smågodt, dere! ;)

Kunne med andre ikke kjøre hjem i går, så har sovet med jeans og sminke på, fresht.. Dro hjem kl. 11 og har fått i meg en deilig frokost med varme rundstykker og er nå klar til å rulle og rave utover halm i fjøset. (Vil dog helst ligge på sofaen og spise mere smågodt. Og drikke vann.)

God søndag!

3 kommentarer:

Randi sa...

Belte fra Rut, (tror jeg ganske så sikkert at det er..). hehehe...

:*

Ingvild sa...

Nå huska jeg hvorfor jeg aldri bruker lange skjørt - hva slags normale (ikke sandaler eller finsko) bruker man til langt tøyskjørt?!

Frøken Farmer sa...

Takk, Randi! ;)

Ingvild - jeg bruker de skoene jeg har jeg, flate støvletter og sneakers funker fint det! Kan kanskje styre unna type fjellsko, fjøsstøvler og helsesko, men ellers funker det meste. Synes jeg. ;)