tirsdag 8. februar 2011

Dagens 080211

T-skjorte fra denne supre festen på Strandbaren før jul!

Det høyre øyet mitt klapper sammen og hovner opp når jeg er ekstra trøtt og sliten. Nice.

Katja-kjæresten.

Er latterlig trøtt og uopplagt, for ikke å snakke om uinspirert av været og mitt eget klesskap! Men sutring er lite sexy, så jeg skal heller lage meg en liten kaffe&baileys, se en episode av Sex and the City, før jeg stikker ned på det nye kontoret til Pappa og meg, som han har fikset (jeg har bare malt bittelitt) i verkstedet (det digre huset som en gang huset kalkuner og slaktekyllinger) på Harbak Gård, og gjøre litt papirarbeid. (Gjeeeesp.) Ja, og kose og leke med Linnea-hjertet mitt som er der nede, herregud så glad jeg er i den ungen! På grensa til forguding. Ok, forguding. Maken til fantastisk unge har faktisk aldri eksistert før. ;)

Peace n' love!

Ingen kommentarer: