søndag 6. februar 2011

Dagens 050211 // flashing // bonfæst


Sånn ble jeg tilslutt i går, bortsett fra at jeg tok på de grå støvlettene (se forrige innlegg) og tok med conversene i veska som backup. Jeg tok noen runder knebøy på badet og besluttet at rumpa var grei nok bak svart undertøy og strømpebukse, om den nå skulle bli synlig noen sekunder. For denne kjolen svinger nemlig som bare det: (advarsel for elendig kvalitet og klipping, det ble gjort på tre sekunder..)



Så mørkt som det er på snutten regnet jeg med det kom til å være på festen også, men neida, det var nærmest flombelysning på dansegulvet, så noen fikk sikkert med seg mer enn jeg hadde tenkt, men æsj pytt.

Selve festen, for det er jo en vanlig "bonfæst", bare i litt større format og med 18-årsgrense så man slipper fjortisfylla, var helt grei. Jeg hadde bestemt meg for å hygge meg og det gjorde jeg, skulle bare ønske vi var en større gjeng som dro, så man hadde litt flere å henge med, ble noen runder hvor jeg ruslet rundt for meg selv og kikket. Danset fikk jeg også gjort, dog ikke så mye som jeg gjerne kunne gjort. Det er særlig en kar som er utrolig flink, som det ergo er rågøy å danse med, men det synes jo alle damene selvfølgelig, så det ble ikke så mange som jeg gjerne kunne tenkt meg. Tror jeg skal fikse et gammeldags dansekort til han og føre opp meg selv med jevne mellomrom på forhånd!

Men hva i alle dager er greia med denne Anne Nørdsti?! Jeg skjønner meg generelt ikke på danseband, men hun var iallefall oppskrytt! "Du og jeg og vi to, seila i en tresko.." som dansebandlåt.. jiiiiiiz! Og så må jeg og bare få undre meg og le litt over antallet capser og grelle cowboyhatter blant publikum, hehe.

Oppsummert: fest på bygda er fest på bygda, ta med godt humør og kom som du er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bonfæst passe da vel te dæ som e bon!

Frøken Farmer sa...

Njæ, jeg liker meg bedre på nattklubber i byen. Men det avhenger jo mest av hvem man drar sammen med.

Lisa L.S sa...

Snyggt! Älskar kjolen!
Tycker det var dödsfint med converse till.