onsdag 2. februar 2011

Dagens 020211


Det er rart. Noen dager føler man seg dass, men kan få mange komplimenter, andre dager, som i dag, føler man seg ganske fin, men så ser man bilder av seg selv og blir bare "Hæ?! Det var jo ikke noe særlig fint!" Haha, men det viktigste er jo følelsen, føler man seg bra blir man glad og er man glad ser man bra ut uansett!

Grunnen til at jeg følte meg ok i dag, (til tross for at jeg forsov meg!) var kanskje mest at det var utrolig behagelige klær; ullkjole med to meter plass til magen og verdens mykeste silkecardigan, som har ligget og støvet på et roterom nede hos Ma&Pa i mange år, nå er den tilbake! Buksa fiksa Mamma sleng i i høst og den skal nok bli mere brukt utover våren! Smykkene var en blanding av det første og beste kan man trygt si.


Etter jobb har jeg sovet i 5(!) timer på sofaen, er inne i en sjelden periode hvor jeg ikke får sove når jeg legger meg, ligger bare og vrir meg til klokka er 2-3 og når jeg da skal opp igjen rundt 6 blir jeg helt ødelagt i hodet etter bare noen få dager med for lite søvn. Jeg trenger 10 timer, seriøst. I morgen skal jeg ikke til Åfjord, så kan sove til 7-8 iallefall, og på dagen skal jeg besøke en av mine tre bestiser som er hjmme på Stoksundsbesøk, og ikke minst hennes bedårende datter på 3 måneder! Gleder meg til å se dem!

Straks skal jeg vise dere noe fantastisk som lå i postkassen min i dag; en MANN!

1 kommentar:

Lisa L.S sa...

Så fint det var med kombon elefant-döskalle! Gillar!
Å brallorna kommer blir grymma till sommaren. Kan aldrig få nog av 70-talet!