tirsdag 1. februar 2011

Dagens 010211 // Diana Skulderpus // Kom deg ut av sonen


Fine kosepusen! Diana liker faktisk å bli holdt, når jeg løftet henne opp legger hun potene på skulderen min, som på det første bildet, og maler i vei. Som dere ser på nesten alle bildene er hun utrolig hengiven og kosete, og hun spaserer gjerne rundt på skuldrene/nakken også, stor stas for matmor! 

Så stor stas at jeg var mye mer opptatt av å få med henne på bildene enn hva jeg hadde på meg, hehe. Antrekket, og særlig siluetten, var iallefall ganske ulikt min stil! (Hva nå det er?) Skjorta er en xl herreskjorte som Pappa aldri har brukt (fordi han ikke utstår fargen) og ble med opp til meg på ren impuls i gårkveld. Beltet fikk jeg i bursdagsgave og er noe jeg neppe hadde kjøpt selv, men som det nettopp derfor er gøy å ta på seg. (Bortsett fra at jeg er størrelse medium, og ikke small som beltet, hehe..) Gulltightsen er right up my alley, armbåndene også, og jeg hadde et klart bilde av hvilke farger jeg ville style den brunbrune skjorta med; gull og turkis! Siden jeg ikke kan janteloven må jeg innrømme at jeg synes det ble smashing! Litt utenfor komfortsonen min, både fargene og beltet i livet, men akkurat det tror jeg bare er sunt. Dagens uhøytidelige oppfordring til resten av verden er å hoppe ut av komfortsonen og ta på noe annet enn "uniformen" en dag. (Og med det samme du er ute av crocsen (og den fordømrade adidas treningsbuksa du aldri trener i likevel) kan du godt dynke de i bensin, tenne på de og aldri kjøpe nye.) (Peace.)


Fred & Kjærlighet!

2 kommentarer:

Lisa L.S sa...

AMEN på det!

Håller med dig, tycker att du ser alldeles smashing ut och turkos och brunt är bara vrålsnyggt tillsammans!

Frøken Farmer sa...

Godt å høre! :)