tirsdag 22. februar 2011

Bridget

Altså, jeg er full av Kjærlighet i dag. På en litt teit og stressa måte, skulle gjerne vært det på et harmonisk og zen-aktig vis i stedet. Men jeg får litt noia over at Livet er så fordømt kort og at dagene går så fort. I natt fikk jeg ikke sove, lå bare og tenkte på vår forgjengelighet. Så jeg sendte et par meldinger. Dere vet, om natta, når mørket er mykt og morgendagen ikke virker å være til å stole på, da kan man fort bli litt melodramatisk og hyggeligromantisk. Eller er det bare jeg som blir det, kanskje..?

Uansett, jeg sendte ikke noe dumt eller feil, og jeg mente det jeg skrev. Men likevel, i det skarpe formiddagslyset, får jeg lyst til å sende forklaringsmeldinger. Type "Hei igjen du hehe hm beklager om jeg vekket deg i natt det var ikke meningen jeg ville bare si at du er bra ikke tro at jeg tror at jeg kjenner deg altså jeg bare synes du er så utrolig hyggelig og fin og av det du sier og måten du smiler på så er du et godt menneske og det vil jeg du skal vite at jeg synes men ikke bli stressa eller overtolk det altså men ikke ta denne meldingen feil heller for jeg liker deg virkelig altså men det betyr ikke at jeg tror at du synes at.........." osv osv osv. Skjønner dere? Jeg blir fuckings Bridget Jones av og til. Men jeg sender ikke slike meldinger altså, jeg bare tenker de i hodet mitt. Og skriver det her, hehe.

Forresten digger jeg Bridget Jones.

Bildekilde: google.com

Peace & Love!

4 kommentarer:

Siri sa...

Jeg savner deg så innmari.
Du er nydelig! På ALLE måter.

Frøken Farmer sa...

Åh, totalt ditto, du!
Meldingen til deg teller ikke med i innelgget her, du vet jo hvordan jeg er og hva jeg mener!
Puss

Siri sa...

Hehe. Jeg skjønte nesten det. Ikke akkurat noe å angre på.. Bare kjærlighet. Takk!
Men jeg følger tankegangen din, det er en Bridget Jones i oss alle.

Alfie sa...

Du er herleg, Line! :)

Må gjerne sende melding til meg og neste gang, for det der verka no veldig koselig :)

Klem Alfie