fredag 18. februar 2011

Befruktningsplan

Åfjord kommune, hvor vakre Harbak ligger, sysler med tanken om en Befruktningsplan.. les mer herher, eller her. Jeg hadde tenkt å nevne det her, det er jo et muntert forslag, og så, i kveld, gjorde min kjære søster meg oppmerksom på et av forslagene på denne plakaten på kommunehuset..:

Bildekilde: http://vl.no/samfunn/article116773.zrm
Klarer dere å lese det som står? Midt på står det et, øh, skal man si interessant?, forslag...

Hahahah! Dessverre er det ekstremt lite sannsynlig, både at jeg blir med på Bonderomantikk og at jeg kommer til å øke folketallet, men hei, takk(?) for omtanken(?).

4 kommentarer:

siljepilje sa...

Hehe! Jeg så det, og venta på en reaksjon fra deg her. Du ville jo blitt en stor hit i Bonderomantikk, så det synes jeg du skal vurdere, altså. På tide at det blir med en skikkelig tøff dame som kan representere oss jenter i landbruket.
Meeen, jeg forstår deg så godt.

Uansett et artig forslag på befruktningsplana, ta det som et kompliment! :)

Anonym sa...

Skal du ikke melde deg på bonderomantikk da? Hadde vært så kult om du ble med! :)

Frøken Farmer sa...

Siljepilje og Anonym - Jeg tror ikke jeg passer der, kommer til å klikke..! Dessuten kommer aldri i verden de typene jeg liker til å sende brev.
Men ja, får vel ta det som et kompliment!

frikke sa...

og nå også i selveste VG! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10022265