søndag 13. februar 2011

Back in business

Hei. Takk for kommentarene, (la merke til at både dere og jeg heller regnet antall kommentarer enn faktiske spørsmål/forslag, hehe) det gikk radigere enn jeg hadde regnet med. Jeg hadde nok blogget i dag uansett, men så tok Kari-Anne en variant som gjorde at det faktisk ble 20 likevel, hehe. Svar kommer så småningom!

Går og nynner på disse DumDum-linjene i dag; "husker ikke å ha vært spesielt harry, samme hva det var vil jeg bare si, sorry..." ("Sorry", fra Sus) og jeg vil også si sorry. Sorry for å skrive noe så teit som at jeg "setter hardt mot hardt" osv. Dere skal ikke gjøre noe for at jeg skal blogge, det er jo for min egen del jeg har en Funky Farm. Min egen lille nerdehobby. Og så er det superhyggelig om noen andre vil inn og kikke. Men det forventes ikke. Sorry. Unnskylder meg med at jeg var praktisk talt i et mistrøstig drømmeland da jeg skrev det, og da jeg våknet bestemte jeg meg bare for å la det skure og gå, og se hva som ville skje. Så, altså, takk og sorry! I love you.


4 kommentarer:

Ladybird sa...

Frøken, jeg har plukket deg ut som vinner i Fam Irvoll konkurransen ;) Send meg navn og adresse på ladybirdsnest@hotmail.com så kommer det en pakke i posten ;)

smil

Frøken Farmer sa...

Johoo! :D

Kari-Anne sa...

Ohio!! Heldig!! Og godt at du er back in bisniss !!

Lisa L.S sa...

WOW! De där tightsen är så jädrans snygga!
SÅÅÅÅ sommar 2011!
De kommer du kunna rocka varenda fest med i sommar! :-)