lørdag 5. februar 2011

Aldri mer fryse

Kjære pusen min.
Jeg lover deg at du aldri mer skal være hjemløs og gå ute og fryse.
Jeg lover deg at matskåla skal være full av kvalitetsfôr og at vannet byttes flere ganger om dagen.
Jeg lover deg varme, trygghet og kjærlighet,
så lenge du lever!


- og det gjelder selvsagt også for Katja og Perle, som nok også har vært litt for kalde før, men det er helt klart Diana som har fått kjenne hjemløsheten på kroppen, (det ene øret hennes er faktisk kortere og buttere enn det andre fordi det har vært forfrosset!) men det skal hun aldri oppleve igjen. Ta vare på dyrene deres, mennesker, det er bra for sjelen.

5 kommentarer:

Alfie sa...

Line, viss eg skulle blitt gjenfødt som katt, so ville eg jammen budd hos deg! Klem Alfie

Frøken Farmer sa...

Takk, det var et kompliment etter min smak! :)
KLEM

Hege sa...

Å, så utrolig heldige dere er som har hverandre! Kosepus :)

Marit sa...

Digger slike innlegg, vi blir foret alt for mye av det motsatte i media :(

Hilsen Marit

Frøken Farmer sa...

Hege - ja, det er toveis! :)

Marit - takk! :)