mandag 14. februar 2011

Akk & acc.

Det er ingenting som er som å ligge hele natta og ikke få sove, og attpåtil fryse, for så å måtte stå opp rett etter at man har sovnet, gå ned på stua og se verdens skumleste måne over et svart Harbak. (Helt alvorlig, jeg fikk skumlefrysninger, den var kaldt brungul, og lyste veldig sterkt, "bad omen" flashet gjennom skallen min...) Burde skjønt at jeg skulle lagt meg igjen, for etter en evighet på bussen, klarte ikke ferga å legge til på bysida pga. for sterk vind, så jeg måtte returnere med uforrettet sak. Hele dagen på buss. Akk.

Velvel, prøver igjen neste uke. Dagens antrekk lastes straks opp, her er dagens accesories så lenge:
Jeg er sugen på knallfarger, men har lite av det i garderoben. Da er det kjekt at det iallefall finnes noe i smykkeskrinet! Sola skinner som bare det, så solisene må på, og tommelringen bruker jeg jo så og si alltid.

1 kommentar:

Lisa L.S sa...

Här har du en till som är sugen på knallfärger! Vill bara ha rosa, orange, grönt, gult och blått! Å lite nude där i mellan!