torsdag 27. januar 2011

Verdens beste eks

Jeg hadde egentlig tenkt å lire av meg et iltert, lite utbrudd over all dumskapen på facebook, (igjen..) tok nemlig en bitteliten sjau og gikk gjennom alle de stappteite invitasjonene som hadde hopet seg opp, makan til makk enkelte sender altså! (Wops, der glapp det ut et lite snerr likevel gitt.) Men så poppet det opp et "hei" fra min kjære mr. G, og vi ble sittende og chatte ei god stund, om livet, kjærligheten, brødskiver og slikt. Og jeg sa det til han før vi sa god natt, men jeg føler for å si det litt høyere; jeg har verdens beste eks! Takk mr. G, for at du finnes! Smask!

Great Ocean Road, Australia.


Fred & kjærlighet, mine venner, fred & kjærlighet!

2 kommentarer:

Lisa L.S sa...

Härligt att kunna ha ett sånt förhållande med sitt ex. Tyvärr har jag inte haft samma tur. :-(

Frøken Farmer sa...

Det er supert å ha det sånn!