torsdag 13. januar 2011

Smelly cat


Legendarisk!

Perle har visst vært innestengt på badet, og bæsjet i skittenstøyskurven... Topp stemning. Hun skal ha for at hun tross alt valgte "rett" sted, det kunne vært i kommodeskuffen som sto åpen, eller i kleshaugen på benken, eller stabelen med rene håndklær! Hun får selvsagt ikke kjeft for det, fordi det hadde gått altfor lang tid siden det skjedde, og hun var jo innestengt.

Mens jeg er inne på det, bæsj altså, jeg har alltid hatt kasse inne, både med Bast og Katja, selv om de fikk/får være ute så mye de ville/vil. Og det har aldri vært noe luktproblem, mine katter har nemlig alltid hatt perfekt bæsj. (Herregud, hør på meg, "perfekt bæsj"..) Men Diana. Du milde skaper. Hele huset stinker når hun har gjort sitt fornødne! Alvorlig talt. Jeg håper det bare er overgangen til nytt fôr som gjør det, for sånn kan det ikke være, da blir jeg the Smelly Catlady...

Nuvel, nok skitprat. Hø hø. Nå skal jeg spise frokost, har vært i fjøset sammen med Pappa sien 8, så nå er jeg sulten.
Ha en god dag!

5 kommentarer:

Linda Himlingen sa...

Haha! Tenk hvordan du blir om du en dag får barn!!! ;D Stakkars Perle... Jeg lurer da på: Blir kattene flaue? Bikkja vår blir innmari flau om han er uheldig og ikke klarer holde seg i hvertfall.... :)

Fin torsdag!

Alfie sa...

Line.
Jenter skal ikkje snakke om bæsj...
End of discussion!

;)

Alfie

Lisa L.S sa...

Ha ha ha ha.... Goda minnen till den låten! :-)
Härliga Phoebe!

Vilken lyckost du varit som haft katter med luktfritt bajs! Så heldiga har inte vår familj varit. :-)

Frøken Farmer sa...

Linda - jeg skal ha bæsjefrie barn med muteknapp om jeg skal ha barn. ;) Hm, kanskje de blir litt flaue, sikkert litte fortvilet i allefall, før de finner en nødløsning.

Alfie - jo, dyrebæsj så. Det kan jeg snakke om i det vide og brede. Hehe.

LIsa - Phoebe hadde jo vært et bra kattenavn, det h ar jeg ikke tenkt på før nuh. Ja, jeg har faktisk hatt to katter med perfekt bæsj, haha!

Lene sa...

haha....jeg vet!! Det lukter grønn j.. og fandens oldemor av Diana..Kleo er jo "luktfri"..så sjokket ble stor når kattemamma kom i hus.
Dog er det helt sikkert en naturlig reaksjon etter at hun har bodd ute, og spist det hun har funnet, garantert noe fugler etc - bakteriefloraen i tarmen blir jo helt på trynet..Du kan prøve med melkesyrebakterier - da skal det rette opp. :)