søndag 30. januar 2011

The Sister



Min kjære søster har en superstilig og veldig elegant stil når hun pynter seg, milevis fra sin slurvesøster! Bildet har jeg stjålet fra fb,  det er fra årets nyttårsball på Øya VGS, (den beste videregående skolen i Norge!) hvor hun og kjæresten ble kåret til ballets Dronning og Konge (for andre året på rad, haha) og lillebror ble kåret til ballets Prins!


Kjære søster, dette er en ordre; 
begynn å ta outfitbilder av deg selv (og typen og broren for den del) og lag enten din egen blogg, eller send de til meg så jeg kan blogge dem!

4 kommentarer:

Randi sa...

Enig! Makan t snasen søster & bror og familie generelt skal man lete leeeeenge etter! WORD! :*

<3

Frøken Farmer sa...

Hehe, jeg kan vel bare si DITTO! ;) Puss!

søstra sa...

Haha, jeg måtte le for meg selv da jeg leste dette! :)
Ja, jeg skal huske på det til en evt. neste gang!
<3

Frøken Farmer sa...

Det er ingenting å le av, bare følg ordre.
;)