fredag 21. januar 2011

Perlen


Perle er mye tryggere nå, i går var hun faktisk oppom fanget mitt et par ganger og hilste på mamman som lå der og malte. Progress!

Jeg er dårlig i dag også, men bedre, så nå skal jeg kjøre og hente en liten frøken som skal være hos meg i helga. Må huske å kjøpe kattemat og lørdagsgodteri! (Kattemat, og dyremat generelt, skal ikke kjøpes i dagligvarebutikken, men på dyrebutikk eller hos vetrinær! Sier seg selv.)

Ha en fin fredag og en strålende helg!
FRED & KJÆRLIGHET!

4 kommentarer:

Kari-Anne sa...

Så nydelig ! Og får ett navn da! Som en roman tittel nesten ...... Ha en flott helg , håper formen blir bedre.

Wanja B sa...

Åh, så koselig at Perle begynner å bli husvarm! Vi har en katt som er veldig husvarm!! Den angriper oss og leker og koser seg dagen lang!! Trodde aldri jeg skulle dele hus med en katt!! Men koselig er det!!

Jeg er så nysgjerrig på hva Roar og Torild har i ermet!
Er strandbaren åpen nå, med matservering etc.?

Har ei helg uten barn i sikte, så da vil vi ut mot kysten!!

Klem! Ha ei fiiiin helg med besøk!!

Lisa L.S sa...

Så fint att du mår bättre och att energiklemmen funkade! :-)
Härligt också att Perle börjar känna sig hemma.

Jag hade också velat ha lite Lördagsgodis (skippar dock kattmaten) men här har jag lovat mig själv dyrt och heligt att inte äta socker. Bara vid speciella tillfällen. Får se hur länge det håller. Jag brukar hitta "speciella tillfällen" varje dag alla gånger jag testat tidigare. :-)

Ha en härlig Fredagskväll!

Lene sa...

Åååå så forandret hun er - blitt stor jente jo :) Godt å høre at hun blir tryggere og tryggere....men det viste jeg jo at hun ville bli til deg da, Line :)
Søster Arwen er husets turbo for tiden...til og med Baltus blir klar av henne!

og...enig - mat til dyrene skal kjøpes på ordentlig plass! Dyrlege eller dyrebutikk..

God helg :)