lørdag 15. januar 2011

Morgentryne

Jeg digger håret mitt etter en natt hvor jeg har lagt meg med vått hår. Da jeg sto opp i dag var det stort, skikkelig såte, bildene tok jeg ei stund etterpå, så da var det litt mindre luftig.

Så langt er dagens antrekk saggestillongs og jeg føler meg rålekker... ok, veldig komfortabel da. Men jeg skal kle meg mere respektabelt og aksjonere med et eller annet ganske snart, bl.a. rydde på stua, en kattunge klarer å rive ned/rote til litt forskjellig i løpet av en natt, haha. En lysestake har gått i golvet, to sammenrullede saueskinn var revet ned, en bok var pirket ut av hylla og mitt elskede, håndlagde, indiske gulvteppe (som alle kattene, inkl. Bast, elsker enda mer) lå i en haug i et hjørne under dagsenga. Ja, og hun hadde nesten, men heldigvis bare nesten, fått et bilde av Bast i golvet. Aktiv liten Perlemor!

Vi hadde faktisk et lite gjennombrudd i gårkveld! Hun kom bort og lekte litt med foten min! Og hun kom nesten bort til hånda, men stoppet noen centimeter unna og studerte meg inngående i stedet. Tid er alt hun trenger. Tid er det jeg har.

Å, hurra, nå er det dompap på fuglebrettet igjen! Godt tegn! (Man kan bestemme selv hva som er gode tegn, hehe.) Ha en flott lørdag!

1 kommentar:

Lene sa...

Så godt at Perle har blitt mer trygg :) Lykkelig for dere <3