tirsdag 18. januar 2011

Morgenstund

Bildekilde: fashionsquad.com

Jeg klarer ikke å kle på meg, vil bare ha disse vide, oransje, fantastiske buksene fra Jil Sander. De hadde gjort seg i Åfjord på en grå dag som denne! Men jeg har ingenting som ligner det minste grann.  Andrevalget mitt er jeansshorts, hvit t-skjorte og cowboyboots, men jeg har ikke cowboyboots (hvorfor ble de jeg hadde da jeg var 13 kastet??) og det er vel strengt tatt litt for kaldt, selv om det er plussgrader. Tredjevalget er, vel, ingenting og under dyna igjen. Ergo klarer jeg ikke å kle på meg. Synd, for jeg er nødt til å dra ganske snart!

Ha en god og velkledd dag!

2 kommentarer:

Lisa L.S sa...

Wow, wow, wow! Är totalt huvudstupa förälskad i allt orange just nu och de där byxorna fick verkligen hjärtat att ta några glädjevarv i bröstet! :-)

Alfie sa...

Du? treig om morningen? Hmm, hadde eg aldri gjetta... :P