mandag 17. januar 2011

Makan til idioti

Bortsett fra at jeg er storfornøyd med 6 varmegrader og masse regn, går jeg bare rundt og skummer over at folk faktisk kan prestere å mislike andre mennesker på grunn av at de er homofile. Eller på grunn av at de har en annen hudfarge. Altså på grunn av noe man ikke kan velge, men noe man er. Noe som er helt normalt. Jeg blir så sint at jeg freser og griner og sparker i veggen, uten at det hjelper det dugg, selvsagt.

Skal lage meg en kopp te, tilsette en god klunk med rom og spille Prince enda høyere, forhåpentligvis vil det roe mitt indre tlstrekkelig til at jeg får gjort noe annet. Fres!

Bildekilde: Camilla Pihl

1 kommentar:

Alfie sa...

No må du ikkje gå i samme fella og mislike folk fordi dei er forutinntatte og trangsynte... For det er jo berre noke folk er... ;)


Respekt og forståelse, respekt og forståelse, respekt og forståelse...
(Dersom eg er so heldig og får sjansen til å oppdra ungar nokon gang, kjem dei to orda til å stå ganske sentralt).