tirsdag 11. januar 2011

Luksusdag

Jeg var jo i Trondheim og skjemte bort meg selv på fredag! Hurra for fantastiske venner som gir fantastiske gavekort, dere er f... ikke tamme!

Etter å ha sovet gjennom en altfor lang busstur inn til byen, hadde jeg en liten time før hudpleietimen min, så jeg strenet til Shine. Jeg hadde nemlig et gavkort på 1000kr som formelig brant i veska! 

Det er litt rart med Shine, for for å være ærlig er storparten av klærne ingenting for meg, men så er det alltid en del plagg, likevel, som bare er killerfine, og jeg finner allitd noe jeg kan vurdere å selge min førstefødte for. (NEIDA!) Nå i disse januardager er det jo salg så det holder, mihihihi, så mange av godbitene var både en, to og nesten fem tusenlapper billigere enn normalt! Blant annet disse støvlettene, dog fremdeles ute av rekkevidde for meg, men et hett tips for dere Trondheimsdamer med noen tusinger til overs! I tillegg hadde jeg veldig lyst på flere av smykkene fra Camilla Prytz, men de var også noen gode hakk unna budsjettet. Samma kan det være, nå er det jo etterhvert supertynne og enkle smykker som gjelder. (Din liksomtrendnisse, Line!)

Uansett, jeg er veldig fornøyd med det jeg bestemte meg for å ta med hjem; en transparent topp i silke, med store volanger over skuldrene, fra Baum und Pferdgarten, nedsatt fra 2099kr til 1000 blank. Perfekt! Jeg tok den egentlig bare med til prøverommet i farta, men da jeg fikk den på gjorde volangene siluetten utrolig kul, i tillegg satt den som smakk, og den kan styles til planty antrekk. God stemning!

Et lite utsnitt. 

Vi liker fine prøverom! Og grimaser.


Heldige meg hadde jo enda et hallelujask gavekort brennende i veska; 2100kr på Frøken Fryd! Og takk og amen som de kronene ble vel anvendt! Det ble full ansiktsbehandling, inkludert nakke- og armmassasje, forming og farging av bryn, og to produkter (en rens og en fuktighetskrem). Ah. Ah. Ah. Så godt for kropp og sjel og selvfølelse! Jeg kan bare anbefale Tonje og Frøken Fryd på det aller varmeste! 


Med det samme etterpå var man ikke spesielt pen, rød i ansiktet og håret fullt av olje. (Ta alltid med lue til å ha på etterpå!) Da var det fint å dra til min favorittmann, han er nemlig 3 år og driter i hvordan tremenningfaddertanta ser ut, så lenge hun kan leke på golvet, blåse opp ballonger, og bære han rundt på gyngehesten (altså flyvehesten)! 


Kvalitetstid kalles det. Og for å toppe dagen fikk jeg bilskyss hele veien hjem av en god kompis. 

Luksusdag. 

(Og bare for å være kvalm; rett før jul dumpet det jaggu ned enda et gavekort i postkassen! "SPA Solsiden Rygg 100 min" lyder kortet! Mir, din tulling! Har ikke bestilt time enda, men når det blir skal hvert hundrede minutt nyytes!)

4 kommentarer:

Linda Himlingen sa...

Heldiggris!! Hørtes herrrlig ut! Tenk at min mor driver Rissa spa og behandlingssenter, og det er over et år siden (!!!) jeg var der sist!! Det er rett og slett for dårlig! Haha! Bra noen har vett til å kose seg! ;D

Fin onsdag! Selv skal jeg være hjemme heele dagen! ;)

Frøken Farmer sa...

Det var herrrlig! Gale menneske, kom deg på spa om du har så god mulighet! :) Håper du har hatt en fin hjemmeonsdag, imorgen ser det ut til at det blir hjemmetorsdag på meg!

Lisa L.S sa...

Åh, vad härligt! Spa och shopping -härlig combo!
Vilka fina vänner du har som kommer upp med så bra presenter.
B&P blusen ser jättefin ut. Ska bli kul att se den i helhet. Kram

Frøken Farmer sa...

Ja, verdens fineste venner, men det visste jeg allerede!

Det kommer nok noen bilder på blusen etterhvert!