onsdag 12. januar 2011

Katja


Stakkars Katja, hun er ikke helt fornøyd med situasjonen i heimen om dagen. Eneste tida på døgnet hun er rolig innendørs, er om natta, når hun kan sove ved siden av meg. Ellers stryker hun på dør etter 5 minutter inne. Hver gang tenker jeg at "nei, nå må hun være inne ei stund", men så blir jeg så lei av å høre på maset hennes at jeg slipper henne ut likevel. I dag har hun vært ute siden ca. 7 til 16.30 og 16.35 til 22.30... Men nå får hun ikke ut før i morgen. Heldigvis virker det som hun ikke har tenkt å mase om det heller.

Det blir dog mindre fresing dag for dag, så det går seg nok til. Gleder meg sånn til å se alle tre ute til våren og sommeren! Sommeren 2011, den tror jeg på! Det blir glade utekatter, fornøyd Frøken, godvær og happyhjerte!

(Haha, jeg må ha spist noe, så positiv er jeg da egentlig ikke?!)

2 kommentarer:

Lisa L.S sa...

Jag tror också på sommaren 2011. Svensk sommar, glada skratt och ljusa nätter. Då blir jag också ett happy hjärta! :-)

Frøken Farmer sa...

High five på den!