tirsdag 25. januar 2011

Jerrysveis



Hvem Jerry? Jerry Hall selvsagt, kjent som modellen med det lange håret med den nesten overdrevne sideskillen. Ja og for å ha vært gift med Mick Jagger.

Det var i går, i dag har jeg jeg hatt en bustete hestehale og lue, har nemlig vært ute på tur over halve dagen, så dagens antrekk har bestått av snowboardklær (som strengt tatt brukes mer til gåturer enn brettkjøring. Synd og skam.) og fjellsko. 

Har forøvrig en date med Kristin Frisør om et par uker, er litt spent på den! Panneluggen vi klippet sist fikk ikke lange levetiden, jeg synes det er kjempekult med lugg, men det funker ikke helt som jeg vil på meg selv. I helga så jeg noen episoder avSATC sesong 1 og gir lett bort et par armer for sveisen til Carrie. Intet nytt der. 

Gud, jeg er så trøtt, så jeg klarer ikke å formulere meg. I give in. Peace & Love.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du e sileppa, har for store tenner og for store øya.
Me alle her oppe e enine om da.

Eirin sa...

Fy søren så j@!£$# stygg du er, Anonym! Hvilket liv kan du ha som gidder å skrive sånt?! Hvorfor gidder du?!

Frøken Farmer sa...

Ikke bry deg, Eirin, jeg gjør ikke det, da hadde jeg ikke publisert slike kommentarer. :) Jeg LER, for slike mennesker vil alltid tape! KLEM