mandag 31. januar 2011

Funky venner // Januarstatisitikk


Innimellom er jeg inne og sjekker statistikken på min lille Funky Farm, både blogger.com/google sin (bildene her) og en egen statistikkside jeg har på statcounter.com, og jeg blir alltid overrasket når jeg ser hvor dere er! Dette er sidevisninger (ikke unike besøkere altså) i januar, og en del av dere kan jeg regne meg til hvem er (hei, Vietnam!) og en del er helt sikkert tilfeldige besøkere som er inne et halvt sekund, men likevel er dere mange, faste ukjente, både i Norge og i utlandet! Uansett hvem og hvor dere er; takk for besøket!



Norge
6 159
Nederland
113
USA
61
Finland
49
Romania
49
Slovenia
45
Sverige
42
Vietnam
37
Storbritannia
26
Frankrike
20

En slik solid klem til hver og en av dere! 
(Og en ekstra til min bestis!)

5 kommentarer:

Sva Magazine sa...

Hei Funky Farm:)


ENTER OUR MARDOU&DEAN JEANS CONTEST ON OUR BLOG:)

Anonym sa...

Helt utrolig! At i januar var jeg hele 45 ganger innom bloggen din !?

Frøken Farmer sa...

Ja, om statistikken stemmer så, (men det finnes jo tre typer løgn...) hvem er du som besøker fra Slovenia? :)

Siri sa...

En STOR klem tilbake til deg og, engelen min!
Håper ikke vi vekket deg på fredag, men vi hadde en sauediskusjon, som jeg har glemt nå..

Frøken Farmer sa...

Nemas problemas, min kjæreste! Jeg sov gjennom alt, og lo godt av den herlige svarermeldinga! Sorry at jeg er verst i verden på å bruke telefonen. :( LOVE!