fredag 21. januar 2011

Fin dag II // Rådyrets endelikt

Denne stakkaren fant vi da vi ruslet over Svenningsanden på onsdag.

Onsdag var også en veldig fin dag! Riktignok startet jeg med å forsove meg, noe jeg hater, men jeg klarte å komme meg ut av huset på ti minutter, noe som må sies å være verdensrekord for min del! Dessuten hadde jeg et lystbetont oppdrag på Stokksund Skole; en times dansing, tjo-hei! Etterpå dro jeg hjem og gjorde alle morgenrutinene mine, noe som bl.a. inneholder en lang frokost med en stor kopp te, og danset litt mere på badet, til de nye kattenes bestyrtelse, hehe. 

Så var det på med tursko, plukke opp Argos og kjøre over til Stokkøya hvor jeg hadde en tur-date med en kompis, der vi ruslet forbi det uheldige rådyret på bildene. Etter turen stakk jeg innom Bestefar og fikk meg noen himmelske, hjemmebakte brødskiver (han baker selv ja!), før jeg stakk innom Torild og Roar og fikk litt deilig spaghettimiddag - og kaffe - og omelettkveldsmat.. jeg ble mao. der hele dagen  og var ikke hjemme før langt utpå kvelden. Da kom søster Eirin på besøk og vi snakket mye om forskjellige alternativer for henne til høsten; hun er ferdig på vgs nå til våren, og da hun dro var det blitt en ny dato. 

(De neste to dagene var jeg syk, men de ignorerer jeg bare.)

"Og så, deretter, etterpå, så, og så, og så.." - haha, jeg høres ut som en under middels skolestil. Jaja. En finfin dag var det iaf, som sagt; jeg har så godt av å være sosial i blant!

Nå er det dags for å finne fram klippekortet til Drømmeland, i morgen blir en ny, fin dag!

GOD HELG!

3 kommentarer:

Britt sa...

Stakkar liten! Men eg likte bildene alikevel.

Lisa L.S sa...

Döden kan vara så vcker ibland. Det ser ut som ett konstverk.
Undrar hur den mist livet.

Frøken Farmer sa...

Britt - ja, jeg også, makabre, men fine!

Lisa - ja, enig. Den har nok druknet, og blitt skylt i land på stranda.