mandag 24. januar 2011

Fantastic earcuffs

Jeg er glad i ørepynt. Nærmest avhengig. Og jeg er veldig glad i det som skiller seg ut fra det "alle" har. Jeg elsker slangeøreringen min (haha, som "alle" motebloggere har) som jeg ønsket meg så lenge, og til slutt fikk ut fingeren og kjøpte på det store, skumle internettet. (Den blir dog lite brukt på denne årstida ettersom den så lett hekter seg fast i luer og skjerf.) Denne mannen mistet jeg dessverre i fjor, og denne fine gamle saken (cuffen altså, (hva er cuff på godt norsk?) hadde opprinnelig en lenke festet til en øredobb også, veldig kul) er også sporløst forsvunnet. Synd og skam.

Men nå har jeg funnet noe som kommer på tredjeplass på ønskelista mi, (etter Fred på Jord og Evig Lidenskapelig Kjærlighet) CHECK IT OUT! Pass på og scroll nedover, det er mucho godteri der. Jeg begynner med å ønske meg denne. Og denne. Og så den med bare kors, uten fjær. Herregud, jeg vil ha alle.

Gimme gimme gimme a man after midnight those fan-tas-tic earcuffs...

2 kommentarer:

junemarik sa...

SV: Hvor i Australia har du vært? Hva gjorde du der? :)

- June

Frøken Farmer sa...

Jeg var bare på ferie, i januar 2008. Var litt rundt på østkysten og sørkysten.
(Prøvde å svare inne hos deg, men sliter med å laste opp blogg.no-sider, vet ikke hvorfor.)