mandag 9. august 2010

Skjørt for sleng og snurr

Tjena! Dette er ikke meg i dag, men en dag i forrige uke, kledd for grilling hos MaPa. Skjørtet har jeg hatt siden jeg var 14-15 år! I dag er det forløpig joggebukseføre og hodet langt inne i hettejakka. Litt treg i kroppen og toppen, men det hjelper nok meg en tur til bæbarna snart. De har blittt så store! Gruer meg til de må sendes til slakt, transporten er altfor lang! Skal dog beholde Rosa og Ingfryd til lilvlam, de har vært de største og sunneste helt siden de var minier. Frikke skal også få leve, håper hun finner seg vel til rette i utegangerflokken når hun slippes med de.

Ok, skal få sidrompa i gir. Ha en flott mandag! (Det er mandag er det ikke? Mister tellinga av og til. Deilig.)

3 kommentarer:

Ingvild sa...

Hurra for Ingfryd, kanskje jeg får møtt henne likevel! :)

Frøken Farmer sa...

Ja, det håper jeg du får muligheten til! :)

frikke sa...

Åhh! Leste ikke før nå at Frikke også skal få lov til å leve! Hipp, hipp hurra for livet!