mandag 9. august 2010

Teknikdödaren

Hei! Lever dere? Jeg lever, men pc'en lever ei. Den er så gammel at den rett og slett ikke funker lenger, selv om den nå er virusfri og ryddet for alt tenkelig som kan ta opp plass. Grr. Ny maskin står dermed øverst på ønskelista. Langt nede på lista står også mobil, ettersom min endelig har dødd helt og holdent. Jeg lever med andre ord uten internett, telefon og tv. Og bil. Og penger. Og mann. Haha, nei, jeg skal ikke klage. Jo, jeg må klage litt over at jeg ikke har daglig tilgang til internett, datamaskin skal anskaffes så fort som mulig, helst før regninger betales. Akkurat nå får jeg aller nådigst låne Emilbrors pc.

Satser på at jeg kan bruke den i morgen også, da skal jeg ukritisk slenge ut bilder fra min überspennende hverdag for å bøte litt på det plutselig fraværet.. Men først må jeg ta av blomsterkransen og legge hodet på puta noen timer. Natta ta taa!

2 kommentarer:

nadja sa...

juppi! du er tilbake. men det er ikke pcen din, dumme dumme maskinen. kjøp en mac, de holder visst lenger, sier mannen min.

Frøken Farmer sa...

Hei! Ja, jo, njei, har hørt det der, men jeg vet ikke helt altså. Er nå så enkelt og greit med det man er vant til..;)