torsdag 12. august 2010

Nettsug

Nix, bittelillebror ville ikke la meg låne pc, "han holder på med noe". Damn. Så nå er jeg på pappas stasjonære dinosaur med tastatur som henger seg opp, ikke egnet for mitt bruk mao. Jeg trenger en pc!! Kom igjen da, hva skal jeg kjøpe? Gi meg et tips, send meg en link jeg bare kan klikke bestill på, så vil jeg elske deg for alltid!

Ok, nå må jeg gå før jeg klikker på maskineriet her. Her er et bilde av Elin Kling i Acneskoene jeg ønsker meg til så lenge:

De er nummer to på ønskelista, etter pc.

Ha en fløyelsmyk natt og en forfriskende fredag i morgen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Er dette noe for deg? Enten reparasjon eller hjelp til å skreddersy en pc etter dine behov?

http://www.thevenin.no/verksted.shtml

Ingvild sa...

Skal høre med Magnus, datanerden :)
Vi kommer oppover til Trøndelag i helga og blir en liten uke, rop ut om du er i nærheten og har tid til å møtes :)

Siri sa...

Ta kontakt med Vagar. Han klarer finne en billig pc som er bra nok for ditt bruk! Det er et meget godt tips, han er en venn i nøden.

Savner deg forresten veldig!

Anonym sa...

YOU ARE "CRACY"" 100%