onsdag 11. august 2010

Min idyll


Herremin for en nydelig dag dette har vært, og er. Her er noen knips fra dagens kosestund hos kopplammene, jeg tok typ 50 bilder, men bror vil ha pc'n sin igjen, så det blir mer neste gang jeg får låne!

Også en strekk på benken, mmm.

Men nå er det nok kos, har enda ikke malt noe i dag, så må raska på, for nå er det jo ikke lenger lyst hele natta. Men det er fremdeles sommer! Håper dere også har hatt en god dag!

Satser på at jeg får smisket meg til meg pclån i morgen også, da skal jeg tidsinnstille noen innlegg framover.
ta taa -

3 kommentarer:

Wanja B sa...

Herlig dag dette ja. Har kost oss på Storvannet (i Leksvik/Rissa kommune)Deilig temp og rolig liv. Jeg skal selge bonger på lørdag på Pstereo. Heng deg med, de trenger frivillige, så danser vi etter på.

Siri sa...

Får vi snart se bilder av utemøblene, eller har jeg gått glipp av de..?

Anonym sa...

Så finfinfint du har det! Takk for at du deler!