mandag 9. august 2010

Helsikes kvinnemenneske

Frøken Farmer tidligere i dag; glad og spretten, klar for en ny dag med praktiske gjøremål.

Men nå har jeg blitt et tårevått, overkvinnelig, lite mehe i fleecebukse som helst vil ha noen til å skifte lyspærer, lage te og klippe ferdig plenen for meg. Og denne forvandlingen skjedde på under et sekund da jeg var så IDIOT at jeg stakk hånda innunder gressklipperen for å fjerne gress, mens den gikk selvfølgelig... Lykkeligvis får jeg bare en saftig, helsikes vond, blånegl, menjeg kunne jo likegodt kvestet hånden. Ja, nei, jeg fortjener ikke noe trøst, makan til dumskap. Men jeg ble nå uansett redusert til en tårevåt liten bylt, både fordi det gjorde (og gjør fremdeles) så inni hampen vondt, men mest fordi jeg ble en blanding av redd, lettet og kvalm da jeg kunne konstatere at jeg var like hel. Så nå har jeg belmet en diger kopp te med masse sukker og rom og skal ut og klippe plen med promille på trass. Fingrene skal dog holdes laaangt i fra knivene....

Ok, det ser slett ikke ille ut, men det ER det! Buhuuu.. kan noen klappe meg på hodet og gi meg litt mere Captain Morgan? Snufs. Hikst.

(Gud, hvordan holder mannfolk ut med damer som faktisk ER så sytete?)

7 kommentarer:

Hilde sa...

Au!!! Så virkelig ikke godt ut.

Frøken Farmer sa...

Takk for medlidenheten, hehe :)

Wanja B sa...

Huff, det så ikke godt ut. Stakkar. Sender god-bedring-tanker til deg. Hva skjer på Strandbaren i Helga?
Du kan jo melde deg på som frivillig på Pstereo festivalen, så får du sett masse og danset senere.
Kyss

Alfie sa...

Auch!

Ja, kva skal ein sei... Du hadde flaks. Og ja, det var dumt gjort...

Men veldig bra at du var sopass heldig då. Ei blånegl går over. Lov meg at du aldri stikker handa under ein plenklipper men den går igjen, ok?

Klem Alfie

frikke sa...

Auauau! Det SER virkelig vondt ut! ugh. Til og med bekrvelsen din gjorde meg småkvalm... God bedring for fingeren!

Anonym sa...

Mannfolk holder ut med det meste. Synes ke det derre er syting.

Frøken Farmer sa...

Wanja - Takk, vennen. I helga er Strandbaren ganske busy, lørdagskvelden er det faktisk lukket selskap der, så ikke den beste helga å dra dit. Hvordan blir det med deg og Pstereo?

Alfie - jeg lover! Lett!

Frikke - takk! Jeg har hatt blånegl før, men aldri så utrolig vondt som denne gangen, det var bra kraft i slaget jeg fikk!

Anonym - hehe, takk.