tirsdag 17. august 2010

Fjasebonden

Wops, der var hele formiddagen gått gitt. Jeg hadde tenkt å male en del, men det eneste jeg har malt så langt er tåneglene... Ah, men jeg har nytt livet og bare tuslet rundt her i sola, vannet og stelt litt planter, sett til lammene, skiftet bikini tre ganger, hatt besøk og drukket te ute, den slags...

Nå skal jeg dra til Åfjord for diverse ærend, og hente med meg en frøken som skal på overnattingsbesøk hos meg. Har tenkt at vi kan male litt garasje sammen før vi tar oss en tur til Hosnasand. Bra plan, synes jeg!

Kos dere med deiligdagen!

3 kommentarer:

Claudiu sa...

The last photo... is that some kind of medieval torture? :-D

Alfie sa...

Berre eit ord som er dekkande for dei to første bilda der, Line:
Hot!

Klem Alfie

Frøken Farmer sa...

Claudiu - haha!

Alfie - haha!