tirsdag 20. juli 2010

Send brev, jenter!


Christian Fredrik heter denne unge kjekkasen, han er en venn av meg fra studietida på Ås, og han er en av åtte utvalgte bønder til "Jakten på kjærligheten" 2010! Han har en helt grei gård for å si det sånn, sjekk her! Dessuten er han både snill og renslig. Og en skikkelig sjarmør! ;) Spøk til side, han er en kjempeflott kar, dere får sørge for å få med dere presentasjonen av bøndene når det kommer på tv! Kom igjen nå, singelfrøkener, less han ned med brev! Her kan dere finne ut hvordan dere kommer i kontakt med han.

I år skal jeg også følge med på "Jakten på kjærligheten!" og jeg vedder gården min på at CF blir med i programmet!


2 kommentarer:

Ingunn sa...

Enn du, skal ikke du delta snart? ;) Håper alt er vel på Harbak, snart heim til Fosen på oss og nå.

Frøken Farmer sa...

Hehe, tror ikke det. Kanskje om det gjorde meg rik, men det er jo feil fokus... ;)

Alt vel på Harbak, selv om været er passe trist.

klem