torsdag 8. juli 2010

Puh

Jessda. I dag ble det en løpetur igjen. Bare litt over 4 km omtrent, (hvor langt løper man på 25 minutter? Ta med en skikkelig roolig førstekilometer og ellers moderat fart..) men med jevnt stigende tempo. Jeg hadde nok klart en del lengre også, hvis jeg ikke hadde lagt inn enn skikkelig se-så-lange-steg-jeg-kan-ta-og-hvor-fort-jeg-løper-da-pappa-spurt, da jeg trodde det var pappa som kom kjørende. Da det ikke var det mista jeg piffen og pusten og måtte gi meg ikke lenge etter.

Dæsken, så digg det er å løpe, det er bare så vanskelig å komme i gang, håper det ikke drøyer en uke til neste gang jeg får ræva i gir nå. Fins det noen i Stoksund som også liker å løpe, men er i dårlig form og vil løpe sammen med noen avogtil..?

Fremdeles sliten, 10 minutter senere....

Wops..

Da jeg kom hjem var utsikten slik. Har ca. tolvogsøtti bilder til. Kommer kanskje plutselig. Jeg har i grunnen et berg av bilder, både av folk (meg i ulike antrekk..), fe og annet fint, men jeg har ikke den store bloggeånden over meg så lenge det er vær til å holde på med arbeid ute. Kommer kanskje plutselig. Ja, det sa jeg visst. Nå er det for lengst på tide å lalle, jeg må opp rundt halv sju i morgen. Skal til Bartebyen og møte ei god venninne som har ei datter på 8 måneder som jeg ikke har sett enda... shame on me. Skal også kjøpe te, bh og bodylotion! Tre særs viktige ting!

Okidoki samt over og ut! Sov godt og drøm søtt!

Ingen kommentarer: