torsdag 8. juli 2010

Man tager hva man haver

- og lager et antrekk av det.

Det trenger ikke være rare greiene, et supergammelt skjørt og et skjerf man aldri får brukt for eksempel. Dra skjørtet opp som en tubekjole og surr skjerfet rundt magen - ferdig.

Dette var i gårmorges. Når jeg nettopp har stått opp, som man tydelig kan se på bildene.., tar jeg gjerne på meg noe helt annet enn det jeg egentlig skal ha på meg nemlig. Og det gjorde jeg i dag også, men bare en malingsflekkete joggebukse og en poncho, må mao. skifte og ordne meg nå, jeg skal jo ganske snart kjøre til Trondheim.


Ha en nuudelig dag, mine funky lesere!

1 kommentar:

nadja sa...

Fina!
Jeg savner norske lyse sommer netter. Men vi har sol om dagene og stjerner om nettene, saa man skal ikke klage. Ha en finfin sommer videre, Line.