fredag 9. juli 2010

Kakemonsteret

Byturen var vellykket, kjøpte bh'er og te (bodylotion får bli i morgen), fikset bryn og møtte Maria og lille Maren, og det var veldig, veldig koselig! Etterpå kjørte jeg hjem igjen, selv om jeg skal til frisøren i morgen og kunne sovet i byen.. "æ villa heim æ". Så i morgen blir det samme tidspunkt og tur igjen, er spent på hva som kommer til å skje på hodet mitt!

Jo, jeg skulle bare fortelle hva jeg presterte i går. Var nemlig i 5-årsdag, med langbord ute, ballonger og kroner og stollek og masse gode kaker. Etterhvert kom det noen regndråper så vi fant det best å bære inn kakene. Jeg tar med de to beste, en marsipan- og en ostekake - mmm, går over plenen, kommer til risten nedenfor trappen og ka-svusj - der forsvinner fotfestet mitt, og Line og begge kakene flyr et par sekunder før de splætter i bakken. Jeg slo meg ikke i det hele tatt, var mest lei meg for kakene, men alle var veldig bekymret for meg, det så visst ut som  et heftig fall. Ja, sånne ting gjør nå jeg. No more cake for me. Joda!

Ok, nå må jeg lalle, alt for seint nok en gang. Drøm søtt!

Ingen kommentarer: