søndag 4. juli 2010

Jatakk!

Bilde fra Fashiontoast.

Frynsekjole i skinn.. Oh yes I like, oh yes I want!

Her kan dere se hva som blir nøkkeltrender til høsten. Jeg ønsker meg rød skinnbukse!

Jeg har plantet litt diverse i hagen og malt litt mer på hagemøblene, skal ut og fortsette med sistnevnte nå. I morgen skal jeg kjøpe en farge til, grønn av noe slag. Har akkurat spist en sandwich-is, selv om jeg ikke skal og sikkert får vondt i magen av det, men jeg er så supertrøtt for tida, så fant ut at jeg trengte litt sukker.. Funket det? Tja, klarer iaf å sitte oppreist uten at hodet siger ned i bordplata nå. Har også en plan om en liten løpetur igjen i løpet av kvelden. Blabla.
Tataa.

1 kommentar:

søstra sa...

Å, tenk å kunne gått på "lemmen" å funnet gamle skinnjakker (i rett størrelse)!
Kanskje det er mulig å finne lignende på Tante Isabel?