torsdag 15. juli 2010

Fremdeles på ønskelista!


Leopardsokker, jatakk! Og et par (eller sju) kilehæler med mere platå enn det mine har. Tenke seg til, de har jo nyåpnet bl.a. skobutikken i Åfjord, men det er søren ikke et eneste par sko med kilehæl der inne. Gratulerer til innkjøpssjefen! Forsåvidt ikke et eneste par sko jeg kunne tenke meg overhodet. Mye traust og kjedelig, og mange gresselig stygge hvite pensko. Grøss. Hvite pensko passer stort sett bare om man er brud. Og don't get me started on hvite støvletter. Eller hvite tights, når man har et par-tre-åtte kilo for mye på lårene... Go black! Ups, nå sporet jeg fullstendig av. Forlåt. Skal ta med mine hvite legger ut, for det er over 20 grader selv om det er grått ute! Ha en fin, eh, hvilken dag er det? Torsdag f.eks. Puss & Peace!

Bildekilde: tyras.se

2 kommentarer:

Ingvild sa...

De har sånne sokker på HM til 29,-
Har kjøpt et par, tenkte å kjøpe med et til deg :)

Frøken Farmer sa...

Å, det hadde vært superdupert! Jeg vil kun bruke leopardsokker!