fredag 2. juli 2010

23:30




Det er sol døgnet rundt! Heh, når den får anledning til å slippe fram bak skyene iaf. Dette er kl. 23.30 i går, før jeg la ut på en kveldstur. Og gjett hva, jeg løp også! Ikke voldsomt langt, ca. 3 av totalt 6 km vil jeg anslå, men hei, det er en start! Fant en fin marsjfart og hadde null problem med pulsen, men beina.. de er så utrente så de var kjempetunge etter 500 meter! Klarte likevel å kjøre på med litt fartsøkning og verdens korteste spurt. I dag er jeg støl, hehe. Åja, haha, jeg tok tilogmed armhevinger (bare 5 altså) og planken da jeg hvar halvveis. Jeg er superwoman! (Setter standarden lavt da vettu.)

Nå er det på tide at jeg peller meg ut igjen, for i dag er det nemlig sommer, sol og varmt ute, kanskje den eneste i 2010? Neida, sommeren kommer, jeg har troen hver eneste dag! Ha en fin dag, godtfolk!

Ingen kommentarer: