lørdag 19. juni 2010

wet n' wild

Ja, det er umulig å ikke klage på været altså. 7 grader og regn som kommer piskende sideveis er nå en gang ingen favoritt. De stakkars plantene mamma og jeg satte ned tidlig i uka ligger flatpiskete etter plena. Jeg la trillebåra på langs for å skjerme en sverdlilje, men trillebåra blåste avgårde som en fjær. Jaja, jeg har i det minste et hus å være i, stakkar folk som er på festival i dette været! Jeg hadde ikke bodd i telt i gjørme om det så var U2, originale GN'R, Bruce Springsteen, Metallica, Goldfrapp, Michael Jackson, DumDum, Madonna, Robyn, Rage Against the Machine osv. som spilte! (Eller, damn, det hadde jo vært litt kult da. Ok, bare for ei natt, og hvis jeg fikk dusje en halvtime etterpå, dra på middag med alle sammen og dra hjem med Larry Mullen Jr. eller Aslak Dørum etterpå.)

Vel, jeg har spist litt stratos til frokost og skal hyre på meg regnklær og bale meg ut i fckværet en bitteliten tur, bare for å sjekke hvordan det står til med bæbarna. Her er en passende våt og veldig fascinerende video så lenge:

Guillaume Nery base jumping at Dean's Blue Hole,

3 kommentarer:

KAT sa...

Hei du! Har en liten award til deg på bloggen min! Er ofte innom deg men har kanskje ikke lagt igjen kommentar før;) Og så lurte jeg på en ting : De saueskinnsfellene , er de solgt/reservert allesammen? Ville gjerne kjøpt en!

Ha en nydelig dag!

Anonym sa...

HAR D LYST PÅ CRISPO?

Funky Farmer sa...

Utrolig hyggelig, Kari-Anne! Jepp, har ledige skinn!

Anonym, jeg har alltid lyst på sjokolade, men jeg tar ikke i mot godterier fra fremmede..