mandag 21. juni 2010

uti min hage

Da høststormen roet seg og sola kikket fram kunne jeg som forventet konstatere at plantene som ble satt ned for snart ei uke siden, har fått hard medfart. I tillegg har jeg 14 lam som har funnet ut at de kan gå rundt på baksiden av fjøset og komme på besøke til meg -


- og spise opp det som er igjen av bladverk på de skamferte plantene mine...


Vel, ingenting å gjøre med det, får håpe de kommer seg likevel. I kveld har jeg gjødslet med kunstgjødsel og plantet en liten tue med forglemmegei.


Nu, til det jeg ikke gjorde i gårkveld, utdeling av beautiful blogger award. Må innrømme jeg får litt kjedebrevfeeling av opplegget, men ble så overrasket over å få selv at jeg med glede gir videre. Jeg gir den til Frikke, Nadja og Aberlour fordi jeg alltid gleder meg til å lese innleggene deres når jeg ser det har kommet et nytt og alltid koser meg med det jeg leser. Og jeg gir det til Ingvild og Alfie som et spark i baken og ønske om hyppigere innlegg! Det er flere jeg ville gitt til, men som allerede har fått av KAT, og sikkert noen jeg kunne gitt til som jeg glemmer i farta, unnskyld for det. Og en ting til, det er helt forståelig om dere som får velger å ikke gjøre noe som helst med det, jeg blir ikke fornærmet på noen måte.
Peace /L.

4 kommentarer:

Ingvild sa...

Hehe, ja! Joda, jeg ser den!
Aner ikke hva som gikk av meg etter at jeg kom hjem fra tur, men det innebar i allefall å være delvis asosial og i allefall ikke legge ut noe på blogg.

Lysere tider, bedre tider :)

frikke sa...

Så stas! Tusen takk! Jeg skal prøve, prøve å få lagt ut noe før æ fær til fjells!

nadja sa...

Staaas! Takk!
Og jeg håper solen kommer til Trøndelag snart, jeg skal jage det opp fra varmere og sydligere strøk i morgen. Ha en finfin sommer!

aberlour sa...

du verden :-) så utrolig koselig! Det var en gledelig overraskelse og et lyspunkt i min ellers så veldig høygravide tilstand (har jo ikke født enda, vøtt - jeg vralter bare rundt her og føler meg like smidig som en bauta).