onsdag 9. juni 2010

til butikken

Har jo ikke bil (helsikes dritbil) og det har heller ikke opphavet for tiden. Jeg hadde heller ikke mat i huset. Dermed måtte jeg sitte på traktor da pappa kjørte et lass med sau og lam til beite i Lauvvika. Og nå har jeg masse mat. Jeg kjøpte også en storplate Crispo til helga. Den inhalerte jeg nærmest i stad...

Mens jeg ventet på at traktoren skulle komme og plukke meg opp på retur, gikk jeg innok XL Bygg og handlet maling til hagemøblene mine; gul (som ble oransje..), blå og lilla! Funky! Eller forferdelig, vil sikkert noen si. Hehe. Jeg håper det blir omtrent som jeg ser for meg i hodet...


Min traktor!

Argos var selvsagt med.

Hengeren med 8 sauer og 11 lam. Hvordan tror dere mor/barn-kombinasjonen er?

2 kommentarer:

frikke sa...

Ahh, fantastisk! Husker jeg og søstern ble kjørt med traktor til barneskolen de gangene det var alt for mye snø til at vi kunne gå. Herlig utsikt fra førerhuset, altså:)

gleder meg til å se resultatet av møbelmalingen!

Anonym sa...

Kjøpe moped?