onsdag 16. juni 2010

Slave

Ute høljer det ned sidelengs, men inne er det fyr i peisen og innendørssysler. Har latt dvd'en med DumDum Boys i Dødens Dal sette stemninga, (blir fort stående og se på i stedet for å f.eks. brette klær, men men..) og lord som jeg elsker DumDum Boys! Gleder meg til Pstereo på Marinen i august, da skal jeg se de igjen. Ohoi, for ikke å nevne Robyn, dah skal det danses da! Noen andre som skal på Pstereo?

Øvrige sommerplaner for min del er å komme meg en tur til Stjørdal og Lundamo, har venner der jeg ikke har sett på årevis. Burde være overkommerlig å få til i løpet av sommeren. Om det blir noen uker med sommertemperaturer trenger jeg ellers ikke forlate Edmundgården i det hele tatt, men om makstemperaturen holder seg på 12 grader skal jeg gjørde det jeg kan for å komme meg til Sydenland før jul! Regner med en lottogevinst detter i fanget på meg nårsomhelst.

Gah, jeg bare plaprer - har monstercravings etter sjokolade så eter alt jeg kommer på, fra eple til flatbrød med smør og sukker. Den som kommer med sjokolade til meg i kveld kan be meg om hva som helst. Anything, I tell you. Jeg blir slaven din!

2 kommentarer:

frikke sa...

ahh... herrlige, herrrlige! Får de med meg på trænafestivalen i år, skulle gjerne vært på Pstereo, også -men nei. Det er noe litt ekstra når de spiller i tr.heim :)

Line sa...

Træna blir sikkert knall, har du vært der før? Jeg skulle egentlig være med moonduster, en nydelig seilbåt, di i fjor, men meldte meg av rett før fordi det ble så lite hjemmetid på gården i fjorsommer og det var så strålende vær. Nå har jeg vært her mer enn noen gang og været er splitter pine. Aja.

(Kan forresten hende at noen av dumdumgutta dukker opp uti traktene her i sommer, har jeg hørt, regner med jeg blir sammen med Aslak da.)