onsdag 16. juni 2010

mandagens

Noen ganger glemmer jeg å sette på selvutløseren før jeg trykker på tabildeknappen...

Sånn så jeg ut på mandag. Var en tur på Åset Skole, for å være med og sette karakterer til 8.,jeg hadde de jo halve vårsemesteret og har masse notater. Møtte så og si alle elevene mine også, veldig hyggelig, de er så herlige!



Hullet i t-skjorta passet perrrrfekt til å vise fram den ene skuldra.

Denne frisyren syntes jeg var veldig fin da jeg var typ 16. Og nå har jeg sett Elise fra Anywho gjøre den hur lenge som helst og se smashing ut, så da gjorde jeg det også. Bare litt mer rufsete, jeg liker ikke meg selv for "pen".

Elise. Fantastisk stil på den dama. Bilder fra anywho.

jeansjakke - hm
cardigan - hundgammel, fra hm
t-skjorte jeg har revet hull i på ene skulderen - saints & mortals
longsleeve m skulderdetaljer - rut m.fl.
jeans (som mamma har lappet!) - lee
sko - din sko
sølvringer - gaver
svart ring - ?
øredobber - hm

Ingen kommentarer: