onsdag 9. juni 2010

mandag i bartebyen

Jeg kommer sikkert til å whine mer om bilen, rettelse; den helsikes drittbilen, men det er det jo fint lite vits i. Må innrømme det la en demper på humøret mitt i går, sommeren min så ganske blakk ut fra før, men nå ser den umulig ut. So friends, jeg har ikke råd til å besøke dere, ergo må dere komme hit. Ta med Cava og smågodt. Hehe.

Jeg var jo i byen på mandag også. Og jeg startet dagen (litt senere enn planlagt ettersom vi var ute kvelden før..) med å ta taxi til Byåsen for å hilse på en ny Verdensborger! Frøkna jeg skrev om her fikk en nydelig gutt 3. juni og det var veldig kjekt å få hilse på vidunderet. Han er oppkalt etter hennes bestefar og min oldefar, vi er med andre ord tremenninger!

Tok trikk ned til byen igjen. Eller en bit iaf, for vi måtte bytte til buss, men jeg gikk på feil buss og måtte bytte en gang til. Sånt gjør jeg.

Vel framme i byen dro jeg til Solsiden for å møte 2/3 av mine bestevenner + noen andre, igjen (den siste 1/3, du var selvsagt savnet, gleder meg til å se deg igjen!). Der var også min favorittmann i hele verden; B-boy!

I sola på Blæst ble det en matbit, før jeg måtte ta buss i 3,5 timer for å komme meg hjem igjen. (Helsikes drittbil.) Det er rett og slett sunt med en dose byliv, og ikke minst en stor dose venner, når man bor så langt unna urbane strøk og gode venner som jeg gjør! Takk for at dere finnes!

8 kommentarer:

Ingvild sa...

Etiketter: ETA


<3 Gleder meg til Trondheim! Kanskje jeg en dag står på døra med Cava og snop :)

Line sa...

Hehe, det er fordi jeg skrev en lang harang om at jeg spiste nachos, men egentlig ville ha burger, men ikke rakk burger om jeg skulle rekke bussen, men det var veldig gode nachos. Typ. Så sletta jeg alt det, men glemte etiketten. Jaja, det er nå bilde av nachos iaf.

Gleder meg til du kommer!

Line sa...

Ahaaa, tok hva du mente da jeg sto oppe på låven og stappet høy i en sekk til Ingfryd og co. (Tankene vandrer over alt når jeg jobber..) Du tenkte vel på den spanske, eller rettere sagt baskiske, separatistbevegelsen ETA? Etikettene kommer i store bokstaver selv om jeg skriver med små...

Ingvild sa...

Neida, jeg mente den fine, ÆKTE trønderske måten å si eta på ;)
Hyggelig at du tenkte på meg da du mata Ingfryd :)

Line sa...

Hehe, javel, da tenkte jeg for langt da! Ingfryd er veldig glad i kos, det blir en viktig jobb om du kommer; klø lam!

Ingvild sa...

Høres ut som en bra sommerjobb! :)

Randi sa...

Uuuuuuutrolig kjekt å se deg! :)))
Vi kommer utover i helga igjen, Bboy&jeg <3

Vi vil gjerne se deg mere da kjære...
kjøss fra oss

Line sa...

JA det vil jeg gjerne og selvfølgelig - alltid!
kjøss tebakers