tirsdag 29. juni 2010

Katjen

Hvor er katten?

Deeer er katten!

Katja og jeg blir stadig bedre kjent, og hun er en veldig søt og god kattepus! Jeg savner Bast veldig fremdeles, må gråte en skvett rett som det er. Når det er sagt så skal det også sies at jeg er veldig glad for at jeg har Katja, uten henne hadde det vært ekstremt tomt her. Har bestemt meg for å skaffe en kattekompis eller to til henne også, for denne frøkena er jo ung og veldig leken i forhold til den gamle damen, Bast, som helst nøt livet foran ovnen uten andre dyr i nærheten. Ikke bare for Katja sin del da, men også for min egen gledes del, og fordi jeg har plass og tid, OG fordi det er altfor mange som trenger et hjem. Må bare finne ut hvordan jeg gjør det til høsten først...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvordan du gjør det til høsten? Skal du være med i "Jakten på kjærligheten"?

Funky Farmer sa...

Nei, det skal jeg ikke! :) Jeg kommer antagelig til å flytte på meg, til Oslo eller Trondheim, for ei lita stund.