mandag 21. juni 2010

innendørsaktiviteter og varme tanker

I det (dèt, dét?) jeg tok på meg kjeledressen åpnet himmelen slusene for fullt, så jeg tok resolutt av meg kjeledressen igjen. Makan. Kopplammene har det de trenger og jeg har mer enn nok å ta meg til med inne også, så det er helt greit.

Men før jeg vasker stua, åh, eller setter i gang med walk in closet-prosjektet mitt (iiiih), her er et par koselige glimt fra lørdagen, besøk av verdens fineste lille familie!


Papiret som saueskinnene var pakket inn i var jo utmerket å tegne på!


Jeg har tre bestevenner. De betyr alt for meg og jeg hadde ikke vært den samme personen uten dem. Jeg går lett gjennom ild og vann for disse jentene! Vi er alle fra samme bygda og har holdt sammen siden barneskolen. Vi bor desverre litt langt unna hverandre; Stavanger, Oslo, Trondheim og Harbak, men båndene er like sterke uansett (og heldigvis er det ikke så langt mellom Trondheim og Harbak). Nå har Trondheimsdama samboer og en sønn på to og et halvt år, Osloberta har samboer og blir mor på senhøsten og tror du ikke at Stavangersnella kunngjorde at hun er "in a relationship" på facebook i går! Og så er det meg da. Hm.

2 kommentarer:

Randi sa...

Går LETT igjennom ALT for deg vi åsså verdens besteste tanteFineLine!!!
Du er fantastisk, og mr.Right er rett rundt hjørnet.... til høsten kanskje?!? I can feel it! <3
Vi ælske dæ iaf! :* kjøss i krøss

Siri sa...

Jeg har bare en ting å si: NYYYT DET så lenge du kan :)

Love you x millioner, trillioner, fantasillioner!!