søndag 27. juni 2010

Helga.


Hei, har dere hatt ei fin helg? Jeg har hatt besøk av ei venninne på 7 år, så her har det vært full rulle hele tida. Vi har selvsagt sett til lammene og hesten, spilt masse Lotto og Memory med Hello Kitty-spillet jeg kjøpte før helga, vi har hatt kosemorgener med film og varme rundstykker, og spist taco til middag to dager på rad (lille frøken fikk bestemme).

På lørdag dro vi til Linesøya og "Linesøyhelga". Det var ok, men svært lite å finne på for unger og det eneste severdige for min del var en kunstutstilling av Disha Lundberg, har veldig lyst til å kjøpe to av bildene! Er man glad i sjømat er Havets Festbord et sikkerstikk, 200 kr for alt ditt hjerte begjærer av mat fra havet. Jeg derimot er mest glad i stekt torsk og kan ellers spare meg for det meste av sjømat, så jeg betalte 200 kr for å spise poteter og loff. ;)

I dag var vi på tur med ei venninne og hennes sønn på 3 år som kom på besøk,veldig koselig!

Nå er jeg stuptrøtt, formen har ikke blitt topp enda, skal bli godt å sove. Håper dere har hatt ei fin helg og ønsker dere ei strålende ny uke! Wow, det blir uke 26, straks har halve 2010 gått! Hvordan skjedde det??

Blomster på trappa hører sommeren til.

Ingen kommentarer: