tirsdag 15. juni 2010

hagenisse

I dag har jeg vært hagenisse! Med mamma som uvurderlig konsulent har det nå blitt satt ned 5-6 stauder og et tre i min ørkenlignende hage, jeg er veldig fornøyd med denne starten på det som skal bli en frodig drømmehage! (Oi, nå kjente jeg at jeg tok hardt i.., men jo, jeg vil jo at det skal bli en drømmehage, like greit å stile høyt.) Jeg var selvfølgelig lei allerede etter 5 minutter med graving i jord som ikke er jord, bare steiner, men det ble da til slutt.


Mamma graver, selv om hun ikke burde.. og Emil hopper.


Annet nevneverdig i dag er at det ble skutt ned en utegangersau og to lam fra ei berghylle. De kom seg ikke ned desverre. Sånn er det av og til, men dog sjeldent at utegangerene hopper seg fast.

Gjesp, nå er det tid for å krasje i drømmeland. Ses der!

2 kommentarer:

Broren sa...

Spreking hanj som kom flygan!

Line sa...

Nja, joda, ok da..