lørdag 12. juni 2010

gårsdagens dagens

Det var skolegårdsfest/sommeravslutning på skolen til sekserbror i gårkveld. Det var både hoppeslott, sumobryting (sånne feitdrakter man kunne ta på seg), airtrack, live musikk, volleyballkamp, pølse i brød, saft, kaffe, kaker og sukkerspinn. + Sol! Bra opplegg!

Jeg tok meg en tur (måtte kjøre bil med automatgir for første gang, gikk bra helt til jeg skulle stoppe, da koblet hjernen ut og automatikken inn og jeg clutchet med bremsen og bråstoppet, haha) (men automatgir er jo suverent for å kjøre med hæler!) i ført dette:


Følte det var på tide å kjøre på litt sokker i sandaler ettersom jeg har snakket så varmt om det! Hadde også en grå bomullsshorts på, men den vistes nesten ikke.






7 minutter før jeg skulle dra. Seriøst. (Helt normalt.) Visste bare at jeg ville ha strømpene og skoene.
11 minutter senere var jeg klar, med skjev eyeliner og vått hår.

poncho - vernissage
t-skjorte - saints and mortals
shorts - hm
strømper - hm
sko - chicas (..aldri hørt om, tror de er kjøpt på dna)
fiskesmykke - kjøpt på ei strand i Goa
oransje ring - gina tricot (tror jeg)
sølvringer - gaver
øredobber - gave fra søster (hm)

2 kommentarer:

søstra sa...

"Hva er det jeg ser?!" tenkte jeg å skrive da jeg så de to første bildene, men på det tredje festet du heldigvis spenna på skoene.

Sweet week!

Line sa...

Seff bjeff festet jeg spennene! Hadde det bare litt travelt, og tok meg likevel tid til å ta bilder.. derav åpne spenner først.

Ha ei kjempefin uke! Ses snart!