tirsdag 8. juni 2010

#%!

F i innerste h. Snakket med bilverkstedet nå. Det er bakakslingen som henger seg opp (?), og "det blir en kostbar affære" som han sa. Grrrrrrrrr. Må iallefall regne med at det blir 10 000. Hvis jeg hadde 10 000 er bil omtrent det siste i hele verden jeg ville brukt de pengene på! Jeg driter langt og innstendig i bil. Hadde jeg ikke bodd nettopp her hadde jeg aldri giddet å ha bil. Forbanka pissbil! Åååååååååååå nei! Hadde jeg hatt 10 000 hadde jeg dratt til Syden somewhere. Eller kjøpt meg joggesko og sports-bh. Eller symaskin. Eller kamera. Eller trapp og platting. Eller mat. Ikke 10 000 på bilen. IKKE.

3 kommentarer:

Sissel sa...

Kjenner følelsen ja. Ønsker deg en lottogevinst - eller et bedre bilkjøp neste gang.... det er kanskje mer realistisk...

Wanja B sa...

huff, irriterende. Det er så kjedelig når matrielle ting går dunken. Man trenger dem, men skulle gjerne vært uten. Ønsker deg det sammen som Sissel, en lottogevinst, og bedre bil kjøp neste gang, om det blir noen neste gang da!!

Kyss

Line sa...

JA til å vinne i lotto! Satser på vinst til helga! (Må huske å spille bare..)