søndag 20. juni 2010

Award

Jeg har fått en hyggelig og overraskende beautiful blogger award av Kari-Anne, tusen takk!
Og som jeg forstår det skal man så fortelle 7 superhemmeligklassifiserte opplysninger om seg selv, well here goes:
1. Jeg blir 30 år i november. Shit.
2. Jeg har en cardigan som kostet 2700 kr.
3. Jeg har chondromalasia patella (bruskdannelse på baksiden av kneskålene).
4. Jeg bruker linser, er praktisk talt blind uten.
5. Jeg har lyst til å bli forelsket.
6. Jeg kommer til å miniflytte til Oslo til høsten, for en periode på 2 uker - 2 måneder, vi får se.
7. Jeg ELSKER å danse og søker herved andre likesinnede for å gå ut og DANSE i Bartebyen.

Man skal vel gjerne gi den videre også, men det gjør jeg i morgen (i morgen, i morgen..), for nå siger øynene igjen på meg. I morgen er det søndag - solas dag! (Vil nå se det før jeg tror det..)

nattanuss /L

4 kommentarer:

KAT sa...

Den cardiganen ønsker jeg å se;))

Kom gjerne en tur med fellene hvis du orker det. Jeg ønsker meg en lys en , gjerne med litt grått innimellom .... men det er ikke så nøye . Flott søndag!

nadja sa...

Jeg er med å danser! Og 30-årene er bare gøy det!

nadja sa...

og danse. OG!

Ingvild sa...

Miniflytte? Hurra!! :D