fredag 18. juni 2010

avslutning her, der og regnvær

I gårkveld var det avslutning for Embror og resten av 10. trinn, han er mer enn passe fornøyd med å være ferdig..! I dag er det avslutning på skolen til Søster, hun er ferdig utdannet agronom, wow! Smart som hun er skal hun gå ett år til og ta studiespesialisering. Jeg skulle egentlig innom avslutningen til mine åttendeklassinger i dag, men rakk det desverre ikke, hovedsaklig fordi sauene brøt seg ut så jeg måtte fikse gjerdet. Jaja. Nå har vel nesten alle elever og studenter sommerferie, så det er bare å løpe ut i shorts, sandaler og med is rundt munnen, i det deilige sommerværet... Jeg skal ut en tur nå, da blir det på med ullgenser og fullt regntøy!

Aja, sånn så jeg ut i går:
(Ja, jeg trenger et nytt og bedre kamera.)


genser - vernissage
tights - ukjent, vareprøvesalg
sko - kjøpt i Amsterdam, en str. for små (39) intr?
hårbøyle - sonia rykiel for hm
smykke - hm
øredobber - gave fra mr. G, kjøpt i NZ
ring - hm?
veske - gina tricot

2 kommentarer:

Hege sa...

Likte hårpynten! :)

Funky Farmer sa...

:) Så morsomt at du liker noe jeg har! ;) smask!